У дошкільному закладі створено умови для реалізації інваріантного та варіативного складників Державного стандарту. Освітня робота з дошкільниками (інваріативна частина) здійснюється за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина» (нак. кер. В. Огневюк).
Додатково використовуються парціальні освітні програми:
· Дошкільнятам — освіта для сталого розвитку. Парціальна програма для закладів дошкільної освіти (автори — Н. Гавриш, О. Саприкіна, О. Пометун)
· «Про себе треба знати, про себе треба дбати», програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років (авт.Лохвицька Л.В.);
· Л. Лохвицька Програма з морального виховання дітей дошкільного віку «Скарбниця моралі»;
· «TIP-TOP ENGLISH» програма для розвитку іншомовної та іншомовленнєвої компетенції
Для забезпечення освітніх потреб дітей з особливими освітніми потребами використовуються корекційно - розвиткові програми:
· комплексна програма розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом «Розквіт» (Наук. кер. та заг. ред. Т. В. Скрипник.);
· програма розвитку для дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років «Віконечко» (наукове керівництво: Прохоренко Л.І.)
Ключові компетентності формуються за різними освітніми напрямами, спрямованими на розвиток особистості дитини. Набуття ключових компетентностей дитиною відбувається в різних видах діяльності за освітніми напрямами: «Особистість дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Дитина в природному довкіллі», «Гра дитини», «Дитина в соціумі», «Мовлення дитини», «Дитина у світі мистецтва». Освітні напрями визначають зміст роботи через організацію педагогами базових (основних) видів діяльності.