2017-11-02
В інструктивно – методичному листі Міністерства освіти і науки України від 13.06.2017 р. № 1/9-332 «Щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах» зазначено, що в умовах освітньої реформи «Нова українська школа», що здійснюється Міністерством освіти і науки України, важливим завданням є забезпечення наступності між ланками освіти. Гармонійний розвиток особистості дитини у період дошкільного дитинства та старту шкільного життя – основа подальшого її успіху в умовах безперервної освіти впродовж дорослого життя. Головними конструктами програмних завдань, зважаючи на вимоги сьогодення є закладення фундаменту успішності дитини в умовах Нової української школи; збалансування напрямів розвитку цілісної особистості дитини: створення сучасної зручної системи методичного сервісу для педагогів і батьків. З огляду на це, педагогами ДНЗ та вчителями Мелітопольської СШ № 23 було організовано круглий стіл за проблемою "Реформа нової школи. Організація освітнього в початковій школі та шляхи взаємодії двох ланок освіти". Під час обговорення було акцентовано увагу на проблеми наступності, забезпечення дієвості, створенні умов для особистісного творчого зростання дитини.